Welcome to my Blog! I am searching for the piece of puzzle which completes me and I do believe that everyone should be able to get theirs
RSS

Monday, November 29, 2010

我很想离开这里,一个人背包旅行去,逃开我不想去看的问题。

如果有一天我不在了,你会想我吗?

p/s : 最近我好像变了,变得自我保护意识很强,很怕自己再受伤,很讨厌我自己,因为我快乐不起来,越来越讨厌自己了

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

SarahGabby said...

人是要活着开心,别为一些不值得来伤害自己!

活在当下!

~G~ said...

NO! cause i rarely see u also :) lol